Column Left

3 Eylül 2018 Pazartesi

DOMATESLİ🍅YAZ TURŞUSU👌

Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar











.
.
DOMATESLİ🍅YAZ TURŞUSU👌
Tarifini isteyenler buyrun💁‍♀️
Sebzelerin ölçüsünü veremicem çünkü hepsi bahceden😊
Kullandığım şişe ölçüsü 2 kiloluk  şişe ona göre ölçülerini yazıyorum.
Şişeye yikanmis ayiklanmış olan tursuluk salatalık kil biber ve domateslerimi sirayla yerlestiriyorum aralarına sarımsak koyup bu şekilde şişeyi dolduruyorum.
Ayrı bir kaba 2 yemek kaşığı dolusu iri salamura tuzu koyup uzerine 1 su bardağından biraz fazla üzüm sirkesi koyuyorum.Üzerine 4 su bardağı kadar su koyup güzelce karıştırıyorum.Dahasonra bu karışımı sebzelerin üzerine bosaltip ağzını sıkıca kapatıyorum.
💛Biber tursusu için(soguk su ile yapilmis)💛
Yarım kiloluk şişe kullandım.Biberleri güzelce yıkayıp sap kısımlarını temizliyorum.Siseye aralarına sarımsakda serpistirerek güzelce yerlestiriyorum.Suyu için yarım su bardağı üzüm sirkesi 1 yemek kaşığı (silme) iri tuz koyup üzerine bir-bir buçuk su bardağı kadar su koyup güzelce karıştırıyorum.Biberlerin üzerine bosaltiyirum eğer su az gelirse biraz daha takviye yaparsınız  daha sonra Ağzını sıkıca kapatıyoruz.
15 gun sonra yemeye hazir🤗 .
.
.
.
.
.
.
.
#hilalin_mutfagi_na
.
Teşekkürler
Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar
Hiç yorum yok:
Comments