Column Left

13 Ağustos 2015 Perşembe

Lavaştan Cips Tarifi

Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar

Lavaştan Cips Tarifi
3 adet lavas
Sos icin
5 kasik zeytinyagi
3 yemek kasigi ketcap
1 cay kasigi kekik
1 cay kasigi köri
yarim cay kasigi nane
1,5 cay kasigi toz biber
1 tatli kasigi kati yogurt
1 tatli kasigi sirke
1 dis sarimsak(ince rendelenmis)
İsot,kimyon,zerdecal,tuz
Ben karisim iki baharatim var onlardanda kattim.damak tadiniza gore baharat ekleyebilirsiniz.
Lavaslari pizza ruletiyle ucgen ucgen kestim.sosun tum malzemelerini karistirip hazirladim.sosu kestigim lavaslarin uzerine döküp elimle her tarafa bulanmasini sagladim.firin kagidi serilmis tepsiye dizdim.200 derece isinmis firinda psirdim.4_5 dk.oluyor.hemen yanabiliyor dikkat..Büşra'nın denemeler mutfağı'na Teşekkürler






Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar
Hiç yorum yok:
Comments