Column Left

2 Eylül 2018 Pazar

HÜRREM GÖZÜ TATLISI

Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar









-
HÜRREM GÖZÜ TATLISI 🍀
-
1paket kivi jel 🥝
2,5 su bardağı sıcak su
1tane 🥝 kivi
-
1litre süt
1,5 su bardağı şeker
1çay bardağı buğday nişastası
1çay bardağı un
1paket vanilya
1 yemek kaşığı tereyağı
1yemek kaşığı margarin(tereyağıda olur)
-
Öncelikle kivi jeli bulmak o kadar kolay olmadı☺️çok uzun yoldan geldi siparişle😄🙈umarım yapmak isteyen olursa hemen bulabilir👍🏻😉
Bi kabın içine sıcak su ve bir paket jeli döküp eriyene kadar çırptım👍🏻
Eridikten sonra Fotoğraflarda gördüğünüz kaselere 1 kepçe olacak şekilde pay ettim.daha  sonra muhallebisini yapmaya başladım.tencereye süt,şeker,un,nişasta ekleyip çırpmaya ve pişirmeye başladım.pişmeye başlayınca vanilya ve yağı ilave edip iyice çırptım.o arada bi kivi dilimleyip kaselere yerleştirdim.ilk sıcağı çıkan muhallebiyi kaselere döktüm.ben dökmeden önce kaseleri biraz parmağımın ucuyla nemlendirdim .zaten çıkarken hiç sorun olmadı 👍🏻👌🏻buzdolabında uzun süre beklememe gerek kalmadı,üzerlerini bir tabloyla kapatıp yaklaşık 1 saat bekletmiştim.siz daha fazla bekletebilirsiniz.deneyecek olanlara şimdiden afiyet olsun😉🥝🥝🥝🥝🥝🥝🥝🥝🥝🥝🥝🥝
Suzaninmutfakdunyasi'na


Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar
Hiç yorum yok:
Comments